Koordynowanie pracy obszarów: sprzedaż, logistyka, finanse
Analiza nowych projektów strategicznych, kalkulacja usług związanych z projektem
Negocjowanie umów z kontrahentami z różnych obszarów firmy
Budowanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi i obecnymi klientami firmy
Reprezentowanie firmy w kontaktach z urzędami i firmami współpracującymi
Wsparcie Zarządu w zakresie wyznaczania strategii, planowania i realizacji przedsięwzięć biznesowych
Odpowiedzialność za zwiększanie obrotów i zysków firmy, rozszerzanie działalności o nowe miasta i województwa
Nadzór i odpowiedzialność za koszty wynagrodzeń i materiałów, odpowiedzialność za budżet firmy
Sporządzanie i kontrola budżetów i prognoz finansowych
Zarządzanie, motywowanie, rekrutacja zespołu
Bieżąca współpraca z Zarządem i raportowanie do Dyrektora Zarządzającego
Nasze wymagania:
Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
Doświadczenie w pracy na poziomie managerskim/dyrektorskim w małych i średnich firmach (z podobnego sektora)
Doświadczenie w koordynowaniu działań sprzedażowych, logistycznych i finansowych firmy, w zarządzaniu projektami, a także w zarządzaniu zespołami o rozproszonej strukturze
Udokumentowane sukcesy zawodowe w zakresie zarządzania organizacją
Wysoko rozwinięte kompetencje liderskie
Wykształcenie wyższe magisterskie (kierunki techniczne lub pokrewne)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
Doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta, łatwość nawiązywania nowych relacji
Doświadczenie w negocjacjach biznesowych
Pełne zaangażowanie oraz dyspozycyjność czasowa
Prawo jazdy kat. B – częste wyjazdy służbowe
Wysoka orientacja na realizację celów i osiąganie wyników
Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
To oferujemy:
Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Uczciwy system premiowy
Auto służbowe marki Mercedes
Niezbędne narzędzie do pracy marki Apple, w tym telefon iPhone do użytku prywatnego
Prywatną opiekę medyczną w wersji Premium (Medicover)